kaos, stress och ljusbrunt

Ibland förstår jag inte mig på själv. Oftast när jag sitter hemma en vardagskväll, är så trött så att jag knappt orkar andas, tänker att ikväll ska jag sova tidigt, och ändå sitter jag uppe flera timmar efter att solen har gått ner. Vad gör jag uppe då? Absolut ingenting. Jag menar verkligen ingenting. Dumt!

Imorse försov jag mig lite grann, en timme eller så. Men om man skippar frukosten och springer till bussen ofixad så hinner man till skolan i tid. Jag lovar, jag är ett levande exempel.

Efter skolan tänkte jag springa in hos min frisör, kolla läget och se ifall de hade en tid för att färga håret på mig. Och de hade en, idag. Så nu är håret lite ljusare! Blondintoss är på väg. Tumme upp för det.
En bild på håret kommer, när jag har hittat laddaren till min kamera.

Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Hoppas du har en bra dag

kram, http://esth.blogg.se



♥ ♥ ♥

2009-07-19 @ 17:31:18
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Cristin

Hejsan!

Jag ligger på plats 45 på bloggportalen och plats 48 i bloglovins allmänt kategori! Kicka gärna in i min blogg och säg vad du tycker om den! Gillar du den får du gärna prenumerera via bloglovin också (klicka bara på ikonen i menyn). Tycker du att det finns något jag borde bättra på? Ge gärna tips och kommentera gärna i mina inlägg! Jag vill veta vad du tycker! (:



-Cristin

2009-10-11 @ 20:00:02
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0