kroppen sover

Vid kl 1 inatt blev min företagsekonomitext så gott som klar. Det är helt fantastiskt att jag alltid gör mina saker precis i sista minut. Dum är jag.

Eftersom att det inte blev allt för mycket sömn inatt så kan jag väl inte skryta med att jag har varit så förfärligt pigg idag. Halva dagen har spenderats uppe i bilden, och jag kom faktiskt riktigt långt på min tavla idag. Äntligen. Efter lunch var hade vi företagsekonomi, och jag tror inte att klassen har varit så ofokuserad någonsin. Kaos!
Och medans alla andra jublar och tar helg går jag till spanskan. Jag har inte ens en kommentar till det. Jag ogillar det starkt.

På bussen hem var jag trött. Ni vet, så där trött att man somnar och missar busshållsplatsen. Men vad gör det. En lite längre promenad har väl ingen dött av? Jag hade iallafall ett paraply.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0