en hög dos skön smärta

Att jag har varit sjuk en hel del de senaste månaderna är väl ingen nyhet. Några omgångar halsfluss, lite öroninflammation, maginfluensa, allmänt hög feber, upphostade lungor och en enormt envis förkylning har varit en lite för stor del av mitt liv sen i början på december. Någon tid för gymmet har det definitivt inte funnits då jag inte har hunnit bli ordentligt frisk mellan sjuklingsfasonerna.

I fredags slog jag på stort och chockade kroppen med en omgång på gymmet. Jag menar allvar när jag säger att kroppen skrek av smärta morgonen efter. Plågandet utfördes även igår och idag. Kommer jag kunna röra mig imorgon? Jag är starkt tveksam. Det är iallafall underbart med lite skön smärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0