tankarna seglar iväg

Jag kan inte bestämma mig. Just nu bara längtar jag till allt. Antingen vill jag ha 3 meter snö, 5 minus och varm oboy. Eller så vill jag ha vårskor, upprullade jeans och solen i ögonen. Och så vill jag ju ha allt det där självklara. Den stora kärleken, lediga dagar vid havet och soluppgångspromenader.
Åh, jag vill ha allt.

Om 16 dagar är jag på väg till Mauritius. Att spendera sportlovet på en liten ö mitt i värmen är inga fel. Efter det kommer påsklovet, och norrland. Min fristad, mitt andra hem.
Våren kan nästan inte bli bättre än såhär. Det kommer blil bra.

Kommentarer
Postat av: sandran

yeah, you better let me see you.

2009-01-29 @ 09:23:09
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0