jag antar att det var en dröm

Ni vet hur det är. Man har varit iväg på en underbar semester på ett fantastiskt ställe och när man kommer hem vill man förklara känslan och allting blir överdrivet.
Nu är det så att jag vet inte rikitgt vad jag ska säga. För jag skämtar inte när jag säger att det var som att kliva rakt in i ett photoshopat vykort. Verkligheten sprang inte ikapp förens det efter några dagar föll regndroppar från ovan. Regnet var dock duschvarmt och det varade i 7 minuter.

Någon återberättning av resan minut för minut kommer vid ett senare tillfälle. Kanske i samband med bilderna som jag ännu inte hunnit kolla igenom och sortera. Jag ska ta mig i kragen och fixa det där någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0