generationen över börjar om

Den 26 mars öppnar mamma sin nya butik Dimoda ute på Marieberg. Den 26 mars släpper hon taget om jobbet hon har slitit på i 21 år. Den 26 mars börjar hon om. Jag beundrar henne.

För min del kommer jag inte spendera några mer helger på Mega med dryga arbetskamrater och pissig lön. Inte längre några uppackningar av gammelmodiga kläder i okroppslig passform. Och jag kommer inte längre småle och säga kläderna är fina och sitter snyggt, bara för att det är det min chef har sagt åt mig att göra, i alla lägen.
Nej, nu är det inredning, design och presenter som gäller.
 
Skål för nytt jobb. Nu ska jag plugga, sen sova.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Julia

Nej :O gud va kul. vrf har jag inte hört något om det här?

2009-02-03 @ 22:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0