friday

Redan klockan 9 ringde jag på dörren hos mormor i morse. Det är faktiskt skönt att gå upp tidigt när man inte måste. Jag åt frukost och duschade, sen gick vi ut på stan. Jag lyckades få med mig en foundation och leggins hem, precis som jag hade planerat. Kollade runt efter lite vårkläder, men jag är väl för ivrig som vanligt. Det är tydligen några veckor kvar tills man ska kolla på sånt.

Efter lunch åkte jag till skolan och gjorde mest ingenting fram till klockan halv 3. För när alla går hem på fredagar har jag spanska. Woho? Nja, det kan jag väl inte påstå. Det ger ju meritpoäng iallafall..

Ikväll är det en lugn hemma kväll tänkte jag. Precis som vanligt.
Ohshit, är jag en tråkig människa som alltid sitter hemma på fredagskvällar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0