nej

bara ett gigantiskt nej till förkylning. till min förkylning som vägrar ge sig. i över en veckas tid har jag vaknat upp utan röst, med sprängande huvudverk, smärta i hela kroppen. när går det över? nu tack. men nej, tydligen inte. jag vill vara pigg, glad och alldeles sprallig. springa runt och skratta hela dagarna. istället sitter jag still, har en kropp som känns tyngre än hus, och den glada energin är obefintlig. det är jag, och resten av höstsverige.

okej, ge mig vinter, kyla, snö och en dag på fjället. ge mig sol, frusna fingrar och en glittrande backe. ge mig glädje, skratt och lekande ögon. lär mig åka snowboard. drick oboy mitt i backen med mig. gör mig till den lyckligaste du vet.

Kommentarer
Postat av: klaraaaa

i vinter åker vi bräda kvinna :D

2008-09-15 @ 23:51:04
URL: http://klaravarnamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0