oj, nu är den här

glädjen har tagit ett steg tillbaka, misspeppet ett steg framåt. vad händer? inte vet jag. antagligen är det höstsverige med ruggig kyla, gråa dagar och regn i luften som har bjudit in sig själv igen. det är en jobbig tid, faktiskt. förkylningar och filmkvällar är det som finns tillgängligt just nu.
varför kan det inte vara en vacker höst? ni vet, så där sagolik som på film. ljusblå himmel, 15 grader, sol och träd som skiftar i röd och orange. jag vill ha en höst som lockar till långa promenader med kameran i handen. jag vill hoppa i stora högar med löv. jag vill cykla iväg till en fin plats med underbara vänner. jag vill så himla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0