jag tappade hakan

först vill jag bara berätta att denna dag var mycket bättre än igår. livet går framåt igen.

det var en tung torsdag. precis som alla andra torsdagar. kemi och matte 75 % av dagen är inte att leka med. tekhum sista lektion. gjorde vi någonting? nej. inte alls.
efter skolan var det gymmet som stod på dagsplaneringen. tagget var i botten när jag gick dit, men när jag paserade dörren in så kom energin. jag taggade som två och var helt slut efteråt. inte bara slut, utan helt slut.
jag gick in i stretchingrummet och precis när jag kommer in reser sig en kille för att gå ut. jag sätter mig på golvet, byter låt på ipoden och knyter upp skorna när den där killen plötsligt kommer fram och ger mig en lapp. "ett tips" säger han och går därifrån. "ehm, vad är det här nu då?" tänkte jag medans jag viker ut lappen och läser.

"Du är söt
Hör av dig
Kram Micke
hans mobil nummer"

är det inte ganska gulligt? och framför allt modigt?
viktigt: jag har aldrig sett killen förut.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åå det är så typiskt att det ska hända dig ! :P



Klä ut dig till kille och kom till mitt jobb och skriv

"hej du är söt

Hör av dig

Kram ----

Nummer"



;P ;P ;P ;P <333

2008-10-10 @ 09:14:25
URL: http://frridaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0