tisdagen, tjugoåttonde oktober

igår var det tisdag, för er som inte visste det.
planen var att jag skulle gymma, men så blev det inte riktigt. sen så skulle jag och cajsa göra maskeradmasker och sy varsin kjol. så blev det inte heller.

hur blev det då? jo, jag och julia åkte och skulle simma. och vi simmade. lite iallafall. det blev väl mest bubbelpool, glass, solarium och bastu. men det är lov, okej? när vi hade duschat och fixat oss. eller ja, fixat oss. haft i lite klet i håret. då var det en iskall promenad upp på stan som gällde. en snabbis in på favoritbutiken panduro och köpa svarta paljetter. yes. vi gick in på apoteket och jag blev lite ledsen i ögat när jag fick veta att försvaretsalvan i rosabandetstyle inte fanns längre. buhu!

jullan och jag tog 16 hem till cajsa. det var pysseldags. vi började iallafall på maskerna. och vi nålade iallafall kjolen. vi är iallafall ett steg närmare slutprodukterna.

tack för en bra dag brudar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0