kaos, misspepp och impuls

helt ärligt. den här dagen har varit ganska intressant.
dagen borjade med att jag stängde av väckarklockan och vaknade 40 minuter senare än vad jag borde ha gjort. resultatet blev en ovanligt stressig morgon.
 
i skolan var det lite halvkaos som vanligt. samhällskunskap där vi inte gjorde någonting egentligen. en robotiktävling som inte var sådär superkul att kika på. efter det: svenska med anders med 'mr anders nollkoll'.
sen tekhum. det var då mitt humör spårade totalt. min projektidé blev sågad av min målgrupp. "vad gör jag nu? forsätter på en idé som tydligen är ursämst? börjar om från början?" tankarna flög runt i huvudet och bara satt ner och klagade.
skoldagen tog efter många sekunder slut. mitt hemska humör gjorde att jag hellst ville åka hem, gömma mig och inte låta någon utsättas för mitt hemska beteende. för jag var verkligen hopplöst dryg.

men nej, anna lyckas få med mig upp på stan. "ska vi ta hål i örat?" säger hon plötsligt. "jomenvisst, klart att vi ska det " tänkte jag och nu sitter jag här med hål i örat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0