en räddare i nöden

vet ni vad? ibland är man ganska deppig. ibland vill man fly från sitt eget liv. idag är en sådan dag. jag har jobbat hela helgen, och det var inte allt för kul direkt. det är en dödligt hemsk vecka som kommer närmare. jag är tröttare än vad jag normalt brukar vara på söndagskvällar. imorgon väntar ett matteprov som är svårt. mycket svårt.
men det finns alltid en lösning. finken. jag säger bara finken. han är killen som är lite bättre än alla andra. jag nämner att jag behöver ett leende. han smsar ett skämt som jag forfarande skrattar åt. jag säger att jag nästan behöver ett krismöte. han säger att det bara är att ringa. jag önskar att jag också var så bra som han är.

nu ska jag äta lite, sen ska jag sova.
ett tips. en tidig kväll är superskönt. ni borde testa det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0