miniräknaren går på högvarv



I skolan idag gjorde jag egentligen ingenting förens matten började kl 14.30. Då hade jag varit i skolan i fyra och en halv timme. Bra jobbat Therese. Med musik i öronen lyckades jag kämpa mig igenom hela sex stycken tal i matteboken. Miniräknaren användes mer än någonsin, till och med på tal som 5 - 3. Ibland fungerar inte huvudränkningen, okej.

Efter en supersnabb shoppingrunda på stan med Anna hade jag inhandlat postit-lappar och den senaste Elle. Mina sista 70 kronor är nu borta.

När jag kom hem var det dags att ta fram matteboken igen, utan några strålande resultat. Några tal gjordes, sen tappade jag koncentrationen totalt. Istället bläddrade jag igenom Elle och fastnade starkt för artikeln om Texas Olsson. Det är något jag tycker om hos ödmjuka kändisar. Dessutom är han ju snygg.

Dagens låt, som för övrigt har suttit på repeat hela dagen, är mysig. Fantastiskt mysig. Som jag hade det förut - Melisa Horn och Lars Winnerbäck.

Nu blir det förmodligen en kopp te och en pepparkaka innan det är dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Fia

Sv: Hehe tack;) Testa o kolla på Rusta om du har sån butik i närheten:) Tror den är därifrån:)

2008-11-24 @ 23:04:17
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Lovisa

åh vad sugen jag blev på att köpa en elle, hmm

2008-12-13 @ 17:44:43
URL: http://lovisasida.devote.se
Postat av: w

vad coolt kollage :) Vi har samma matte bok ser jag ;) grr hahah

2008-12-17 @ 11:47:26
URL: http://wendialejandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0