det är lördag och jag ska jobba

Kl 09.45 idag ska jag stämpla in på Mega. Det känns kanske inte sådär himla värt, men det blir ju iallafall pengar i slutändan. Och tur är väl det. Vi har fått in en hel del, sa de till mig i veckan. Det brukar oftast betyda att jag får äran att packa upp allting. Det är inte det roligaste jag vet direkt, men tiden går fort. Superfort faktiskt.

Jag missar Tullängsskolans öppet hus idag. Synd om mig. Tekhum2orna skulle vara guider och entrévärdar. Inte ens tekhumare. Hur tänkte de då? Menmen, jag behöver ju inte vara där, jag ska ju jobba. Vad är bäst egentligen? Jag funderar faktiskt på att svara öppet hus. Det är ju mysigt på något sätt.

Min dag, från kl 16.00 är fortfarande helt oplanerad. Både skönt och lite frustrerande. Jag kanske ska göra en favorit i repris. Igår gick jag och la mig kl 21.00, bara för att det är himla skönt, och för att man av någon anledning inte får gå och lägga sig tidigt på helgen. Fast drygt tio timmar sömn säger väl inte många nej till. Eller?

Nu ska jag äta en mysig frukost. Sitta länge, läsa en bok och dricka te.

Kommentarer
Postat av: pelle

Kul att du jobbat på Mega! Vad har du för dig där då?

2008-11-22 @ 16:38:19
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: deeewie

oh, nice jobb :)

packa upp varor är ju.. väldigt... kul...

2008-11-23 @ 22:58:10
URL: http://deewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0