underbar frihet

Klockan är typ halv 1 eller så och jag ligger hemma och solar.
Det är nästan världens finaste majdag - och jag slutade kl 10.40.

Direkt när vi slutade cyklade jag hemåt på min underbaraunderbara sommarcykel (som för övrigt snart rasar ihop om jag inte fixar till den). Dagens sällskap var Josefine - ojojoj, vilka diskussioner man kan ha med den kvinnan! Efter att ha lämnat av henne i Lillån svängde jag in en snabbis på coop o köpte en Loka-päron, den är min drog, tack för den.

Nu ligger jag i solen, dricker min päron-Loka och njuter med min iPod´s heltrasiga lurar fastklistrade i öronen.
Summmer is gone - Ron Pope
Den låten har varit på repeat sedan igår kväll.
Tack Sophie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0