opepp och superglad

När jag vaknade i morse så kände jag hur opepp jag var. Jag ville inte gå upp, jag ville inte fixa mig, jag ville inte åka till skolan. Jag ville ingenting.
Jag kom iallafall iväg tillslut - utan att vara fixad helt, utan att ha gjort allt mamma bad mig och utan frukost. Bra jobbat? Nej.

Skolan var helt okej idag.
Klara är bra. Hon vet hur man ska värma sig. Hon vet hur man skämmer ut sig. Jag tycker om henne!

Att kolla på snyftfilm i skolan kan knappt vara tillåtet, jag gråter ju alltid till filmer.
Fast den var bra. White Squall.
Puss på den.

När jag kom hem var jag faktiskt taggad på att plugga, så det gjorde jag, tills jag dog. Då fanns det inga alternativ - cyklacyklacykla. Jag älskar det. Sen så tänkte jag plugga igen, hur gick det? Inte alls bra faktiskt. Msn när en viss person är inloggad och skriver - det är ingen bra kombination med pluggning. Inte alls. Idag valde jag msn. Jag är värdelös i skolan just nu, men det är ju snart lov!

Det här blev en bra dag. Tillslut. Tack för kaffet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0