nu. äntligen. min.

Ta sig i kragen och köpa saker som jag verkligen vill ha och faktiskt behöver, och som jag har kollat på i hundra år - det är vad jag har använt den här kvällen till. Bra jobbat Therese. Äntligen.

Den rosa och lila Cobra-bagen, jatack!
Nu står den på mitt rum.
Nu är den min.

image1

Jag är otroligt bra på att  hitta på ursäkter för mig själv. Det här är en av dem. En ny bag löser problemet. Ja, det är klart att det gör - om det finns tid. Vart är tiden? Det frågar jag mig varje dag. Vart fan är tiden?
Jag kommer att lyckas, det har jag redan bestämt mig för. Det finns inga alternativ. Hösten 2009 - då ska jag vara där. Tack för mig.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0