framtid

Vi på NoT kommer till hösten ha möjlighet att läsa morderna språk för att få meritpoäng och sådan tjafs. Det är en chans få fullpott i meritpoäng, men det kommer att kräva tid och ork. Jag ställde mig snabbt frågorna: Spanska, är det värt eller ovärt? Vill jag ha de där extra meritpoängen? Kommer jag verkligen behöva dem? Vad vill jag bli när jag blir stor?

Hela dagen har jag hängt upp mig på just frågan "Vad vill jag bli när jag blir stor?".
Måste jag verkligen veta det just nu? Måste jag följa trenden att bli ingenjör eller civilingenjör bara för att jag går NoT? Kan jag gå lös och göra någonting helt annat?

Jag vet inte vad jag vill med mitt liv.
Hjälp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0