countdown

Okej, nu är jag trött på skolan på riktigt. Jag är faktiskt ganska trött på allt.
Tragiskt? Ja. Patetiskt? Ja.
Jag har mina perioder där jag pluggar precis så mycket som jag behöver och lite till, och pluggar direkt, skjuter inte upp det alls. Jag tar tag i det i samma sekund som jag får en uppgift.
Hur är det nu? Helt tvärtom! Hela treminen har jag varit tjejen som pluggat litegrann, lämnat in allting lite försent bara för att jag skjutit upp mitt pluggande. Nu kommer skiten ikapp mig. Nu är det 1 vecka kvar tills allt ska vara klart. Panik. Minst sagt.

Nu ska jag ge allt och bli klar. Med allt.
Hur lätt är det när det enda man tänker på är sommarlov? VAVAVA?
Jag räknar ner till underbaraunderbara sommar.

Jobba med docksko-Sophie, Erik och Adam.
Människofritt hus hela midsommar.
Flyga flygplan, själv.
Semester med idiotfamiljen.
Boomerang.

Min sommar kommer bli värd. Otroligt värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0