om en stund

klockan är snart två. mitt huvud sprängs snart och jag vet så väl att huvudvärken kommer att gå över direkt när jag somnar. jag vet det. jag sitter iallafall kvar vi datorn och säger till mig själv: snart, om en stund. snackar med folk på msn, läser bloggar och lyssnar på musik på youtube. inget viktigt. bara saker man kan göra när som hellst på dygnet, vilken dag i veckan som hellst. endå sitter jag här och är galet trött och har huvudvärk.

lite om dagen kanske? jag vaknade med hans arm runt mig och insåg att livet är lite bättre än vanligt, sen skulle han iväg så jag smsade höppe: cykla?
han taggade till så vi tränade en kort stund jag och höppeman, sen fixade jag mig lite snabbt och kastade mig på cykeln till cajsabäst och så hämtade vi våra supersnygga HAtröjor. jag kommer leva i den. jag älskar den.
vad gör vi nu? vi cyklar runt lite.
vi cyklade vill väster, sen till ad, in på parkhallen o köpa loka, cykla vilse, sen vidare till rynninge/norr och tillslut kom vi hem till cajsabäst igen.
värd dag.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

mycket värd dag!<3

2008-07-12 @ 22:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0