hösten, den tomma hösten

det är så fruktansvärt tomt utan honom. jag har ju varit med honom varenda möjliga dag hela sommaren. jag vaknar med panik när jag inser att jag är ensam i sängen. det är helt sjukt. det är värre än jag trodde.

vad ska jag göra på dagarna? jag tillbringade dem med honom, men nu, jag vet inte. jag gör ingenting. vaknar senare än jag är van med, sover bort halva dagen framför tvn, cyklar upp på stan och försöker få tiden att gå. och jag äter godis. jag tröstäter, eller något liknande. jag vet inte. jag kan inte göra så, det är inte bra. jag måste sluta.
och jag tröstshoppar. som vanligt.
edvin, jag har köpt ett par pumps nu! jag är glad. fast inte de där vi kollade på, utan ett par lite finare.

det är 4 och en halv månad kvar, inte 5 och en halv som jag skrev förut. woho!
det bara måste gå fort. annars kommer jag må ganska obra antar jag. men jag och mamma har diskuterat saken lite och det kommer nog gå ganska fort.
augusti
7e-16e: cykling och boomerang.
18e(?): skolstart.
september
hela månaden: cykla. och gå några varv på banan kanske?
första halvan: plugga och tro att jag är duktig.
andra halvan: börja svettas på gymmet igen.
21a: grattis mig!
22a: grattis klas.
23e: grattis morfar och emil.
oktober
hela månaden: plugga, cykla de fina dagarna, gymma, shoppa. höstliv, jag gillart!
helgerna: jobba, förhoppningsvis.
november
hela månaden: plugga, leva på gymmet och regna bort.
helgerna: jobba, förhoppningsvis.
december
1a: grattis lillebror!
början någon gång: knappast bal?
första halvan: julklappshysteri

sen kommer han hem igen. bra va? jappjapp. det kommer gå bra. jag vet det.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

du klarar allt <3

2008-07-31 @ 07:41:05
Postat av: edvin

de kommer gå fort älskling <3 jag ska säga till piloten att han ska dra på ordentligt <3

2008-08-13 @ 09:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0