kall pizza och kärlek

det är svårt att få någonting skrivet här när det enda jag tänker på är honom. han den där. min edvin. jag menar, jag kan skriva hur mycket som hellst, men ni kommer förmodligen tycka att det är tjatigt med allt mitt edvinsnack. det skulle nog jag tycka.
hur som hellst, jag tycker om honom mer än allt. jag älskar honom. och om en vecka är han en halv världskarta ifrån mig, i nästan ett år. jag kommer bli galen.

det regnar. och det har gjort det sen jag vaknade i famnen på edvin. vad gör man när himlen är grå, regnet faller och luften känns så där tung? jo, man kollar på film. det är precis vad vi har gjort hela dagen. film film film.
för ett tag sen blev vi hämtade av hans supergulliga mor för att åka till hallsberg, köpte pizza på vägen och nu står mannen i duschen och min pizza blir kall. han duschar länge för att vara kille. suck.

okej allihopa, jag vet en sak. vill ni också veta? jo, det är så här att jag vet en kille som är kung på att blogga. axl heter han och han är min vän. kasta ett öga på hans blogg. det är en order. bara så att ni vet.
http://axlbroberg.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Axel

tack så mycket!

2008-07-21 @ 16:55:19
URL: http://axlbroberg.blogg.se/
Postat av: anonym

ttherese.. du är söt :)

2008-07-27 @ 16:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0