en beskrivning

cajsa, du vet hon cajsabäst, hon har gjort en beskrivning av mig. jag bara måste lägga ut den här. den är så vacker.

"Therese: 17 år, hon som är så bra, hon som man ibland skulle vilja va. Hon som finns där för en, hon som är en sann vän. Utan henne vore mitt liv inte det samma. Hon är snygg, vacker och söt på samma gång, tro det eller ej! Det finns inga ord."
                                                                                                                                                      cajsabäst

jag blir helt rörd av att läsa det. jag är glad. jag är så glad att jag skakar och inte kan sluta le mitt stora fåniga leende. och hon är bra. sådär, lite bättre än alla andra.
evig kärlek till dig cajsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0