buhu

nu är det två timmar kvar tills det är dags att säga hejdå. två timmar.
jag kan inte inte riktigt förstå. vardagen fortsätter, fast utan honom.

vad ska jag göra i fem och en halv månad?
jag kommer vakna ensam varje morgon, inte känna någon närhet, känna mig meningslös och sakna honom tills jag svimmar. kommer jag klara det? ja. för jag älskar honom. på riktigt.

han kommer hem till jul. jag är så glad för det. jag är sådär jätteglad. sådär så att man ler, studsar och skrattar i smyg. men sen efter två veckor åker han tillbaka igen. och kommer inte hem förens till sommaren.

jag kommer bli galen. men det får ni stå ut med.
när therese är kär så är hon. och då kan ingenting stoppa henne.
så det så.

jag hjärta dig edvin lynch.

Kommentarer
Postat av: edvin

älskar dej therese wickström! <3

2008-07-28 @ 03:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0