de två sista dagarna på veckan

Jag tycker att det är konstigt hur oplanerade mina helger är. Alla helger. Jag sover lite för länge, går och lägger mig lite för sent, äter på fel tider, har all tid i världen men får ändå ingenting  gjort. Min mamma väckte mig klockan 11 idag. Ifall hon inte hade gjort det hade jag nog fortfarande legat kvar i sängen. Alldeles för sen frukost bestående av ett kokt ägg och en kopp te. Det står man sig inte så himla länge på. Precis som vanligt äts ingen riktigt lunch i det här huset på helgerna. Mamma och Björn är på stan och barnen svälter. Okej, svälter gör vi väl inte. Två rostade mackor med marmelad, en apelsin och mängder av brieost mättade jag min mage med idag. Inga fel det inte.

Just nu håller jag på att mentalt peppar mig själv att skriva estoy estudiando som status på facebook. Både matteboken och fysiken ligger och väntar på att jag ska ta tag i mitt liv. Det känns som att de får vänta en stund till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0