den där första dagen

sovmorgon till 10, mjukstartar med tekhum, klasstid, lunch, matte och sist svenska. det verkar inte så jobbigt när jag sitter och stirrar på schemat. det är dödens jobbigt i verkligheten.
måndagar är min värsta dag, helt ärligt. det är väl sådant jag får stå ut med antar jag.

jag har fortfarande inte kommit ur sommarlovsrutinerna. sova på dagarna och vara vaken på nätterna. och jag har inte kommit in i skolrutinerna. upp tidigt, skola hela dagen, träna, plugga, sova. men jag kommer väl in i det om några veckor, hoppas jag.

klockan är nio och jag är trött. det känns inte bra, men det är bara att gilla läget och sova.
godnatt folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0