boomerang tvåtusenåtta

cykellyckta, cykellyckta, hoj, hoj, hoj!

imorgon, typ kl 07:10 har jag klätt på mig mina kalassköna cykelbyxor och är på väg ut till cykeln som redan nu står packad och klar i förrådet. vi ska cykla till vässarö. iallafall vi som är bra. haha. tre och en halv dag helvete. förhoppningsvis ett underbart helvete.

när vi kommer fram så ska vi leva livet på sveriges mest fantastiska ö. tack för det. när jag kommer hem blir det massa bilder och brutalt bra historier.

brev är värt. brev med godis i är obeskrivligt.
komigen, gör mig glad.

Therese Wickström
Hännes Arm, Hovsta scoutkår
Vässarölägret
742 96 GRÄSÖ

Kommentarer
Postat av: Cajsa

ni som är bra cyklar, vi som är bäst åker buss ;) hjärta!

2008-08-07 @ 07:14:02
URL: http://baracajsaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0